Изкуствен интелект: основни концепции Изкуствен интелект: основни концепции Година единадесета (2023) / Брой четвърти Година единадесета (2023) / Брой четвърти Автор(и): Михаил Кожухаров Автор(и): Михаил Кожухаров DOI: 10.15547/PF.2023.023 Към статията
Изкуственият интелект в образованието – педагогически размисли Изкуственият интелект в образованието – педагогически размисли Година единадесета (2023) / Брой четвърти Година единадесета (2023) / Брой четвърти Автор(и): Виолета Георгиева-Христозова Автор(и): Виолета Георгиева-Христозова DOI: 10.15547/PF.2023.024 Към статията
Добавената реалност и STEAM обучението в начален етап Добавената реалност и STEAM обучението в начален етап Година единадесета (2023) / Брой четвърти Година единадесета (2023) / Брой четвърти Автор(и): Дарина Делчева, Мария Желязкова Автор(и): Дарина Делчева Мария Желязкова DOI: 10.15547/PF.2023.025 Към статията
Дигитални инструменти за събиране и представяне на информация, използвани при обучението на ученици и учители Дигитални инструменти за събиране и представяне на информация, използвани при обучението на ученици и учители Година единадесета (2023) / Брой четвърти Година единадесета (2023) / Брой четвърти Автор(и): Ивелина Велчева, Деяна Пейкова Автор(и): Ивелина Велчева Деяна Пейкова DOI: 10.15547/PF.2023.026 Към статията
Практически аспекти при изучаване на величини в образователно направление „Математика“ в детската градина Практически аспекти при изучаване на величини в образователно направление „Математика“ в детската градина Година единадесета (2023) / Брой четвърти Година единадесета (2023) / Брой четвърти Автор(и): Йорданка Илиева Автор(и): Йорданка Илиева DOI: 10.15547/PF.2023.027 Към статията
Анкетно проучване сред медицински специалисти относно нивото на компетентност за сексуално и репродуктивно здраве при тийнеджъри Анкетно проучване сред медицински специалисти относно нивото на компетентност за сексуално и репродуктивно здраве при тийнеджъри Година единадесета (2023) / Брой четвърти Година единадесета (2023) / Брой четвърти Автор(и): Славка Томова, Маргарита Панайотова Автор(и): Славка Томова Маргарита Панайотова DOI: 10.15547/PF.2023.028 Към статията
Уникалните училища по изкуства в Пловдив – минало, настояще и бъдеще Уникалните училища по изкуства в Пловдив – минало, настояще и бъдеще Година единадесета (2023) / Брой четвърти Година единадесета (2023) / Брой четвърти Автор(и): Петър Камбурски Автор(и): Петър Камбурски DOI: 10.15547/PF.2023.029 Към статията
"Енигми и парадигми при някои италиански писателки от ХХ век": приносът на жените в различните епохи "Енигми и парадигми при някои италиански писателки от ХХ век": приносът на жените в различните епохи Година единадесета (2023) / Брой четвърти Година единадесета (2023) / Брой четвърти Автор(и): Мариятереза Шонти Автор(и): Мариятереза Шонти Към статията
Андрагогията в действие – българският опит Андрагогията в действие – българският опит Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Вяра Гюрова, В. Божинова Автор(и): Вяра Гюрова В. Божинова DOI: 10.15547/PF.2023.015 Към статията
Етнокултурни особености в развитието на социалния интерес при деца от ромски произход в предучилищна възраст Етнокултурни особености в развитието на социалния интерес при деца от ромски произход в предучилищна възраст Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Неделина Здравкова Автор(и): Неделина Здравкова DOI: 10.15547/PF.2023.016 Към статията
Методически и методологически основи на кейкис консултирането и неговото приложение в педагогическата практика Методически и методологически основи на кейкис консултирането и неговото приложение в педагогическата практика Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Жанета Стойкова, Владимир Кисельов Автор(и): Жанета Стойкова Владимир Кисельов DOI: 10.15547/PF.2023.017 Към статията
Ролята на учителя в управлението на класната стая: стимулиране на активно участие и ангажираност Ролята на учителя в управлението на класната стая: стимулиране на активно участие и ангажираност Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Кристина Овчарова Автор(и): Кристина Овчарова DOI: 10.15547/PF.2023.018 Към статията
Саможертвеното родителство и последиците върху децата – социалнопедагогически анализ Саможертвеното родителство и последиците върху децата – социалнопедагогически анализ Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Розалия Кузманова-Карталова Автор(и): Розалия Кузманова-Карталова DOI: 10.15547/PF.2023.019 Към статията
STEAM интеграция на изкуствата и математиката в детската градина STEAM интеграция на изкуствата и математиката в детската градина Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Даринка Гълъбова, Искра Русева Автор(и): Даринка Гълъбова Искра Русева DOI: 10.15547/PF.2023.020 Към статията
Прилагане на образователна стая на загадките в интердисциплинарен урок по изобразително изкуство и математика Прилагане на образователна стая на загадките в интердисциплинарен урок по изобразително изкуство и математика Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Ирина Мишкова-Йотова, Зоя Борисова Автор(и): Ирина Мишкова-Йотова Зоя Борисова DOI: 10.15547/PF.2023.021 Към статията
Създаване, прилагане и фасилитиране на образователна стая на загадките в 1. клас Създаване, прилагане и фасилитиране на образователна стая на загадките в 1. клас Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Йорданка Първанова Автор(и): Йорданка Първанова DOI: 10.15547/PF.2023.022 Към статията
Учебно–възпитателният процес в контекста на периода „Рубикон“ според валдорфската педагодика и Рудолф Щайнер Учебно–възпитателният процес в контекста на периода „Рубикон“ според валдорфската педагодика и Рудолф Щайнер Година единадесета (2023) / Брой втори Година единадесета (2023) / Брой втори Автор(и): Веляна Пенкова Автор(и): Веляна Пенкова DOI: DOI: 10.15547/PF.2023.009 Към статията
Педагогиката на Пауло Фрейре: последици за социалната работа Педагогиката на Пауло Фрейре: последици за социалната работа Година единадесета (2023) / Брой втори Година единадесета (2023) / Брой втори Автор(и): Йоанна Цветанова Автор(и): Йоанна Цветанова DOI: DOI: 10.15547/PF.2023.010 Към статията
Развитие на комуникативните умения при деца с алалия в условията на мултисензорно обучение Развитие на комуникативните умения при деца с алалия в условията на мултисензорно обучение Година единадесета (2023) / Брой втори Година единадесета (2023) / Брой втори Автор(и): Генчо Вълчев, Жана Георгиева Автор(и): Генчо Вълчев Жана Георгиева DOI: DOI: 10.15547/PF.2023.011 Към статията
Метакогнитивни проекции на лингво-литературния дидактически тренинг в дигитална среда при бъдещи начални учители Метакогнитивни проекции на лингво-литературния дидактически тренинг в дигитална среда при бъдещи начални учители Година единадесета (2023) / Брой втори Година единадесета (2023) / Брой втори Автор(и): Десислава Сидерова Автор(и): Десислава Сидерова DOI: DOI: 10.15547/PF.2023.012 Към статията