Създаване, прилагане и фасилитиране на образователна стая на загадките в 1. клас
DOI: 10.15547/PF.2023.022
В настоящата статия представям своя опит в апробиране на една нова практика в обучението на първокласниците – Образователна стая на загадките. Проектът има за цел да провокира учениците, давайки им възможност да излизат от зоната си на комфорт и да използват знания от часовете в задължителна подготовка (ЗП), които да превърнат в умения. Учениците имат потребност от разчупено учебно съдържание. Образователна стая на загадките е прекрасен инструмент, чрез който за определено време учениците могат да преминат през разнообразни дейности, за да достигнат предварително зададена цел. Представям работеща практика с учениците от 1 „б“ клас, ОУ „Св. Иван Рилски“ – гр. Хасково.