Електронно списание "Педагогически форум"

Година пета (2017)

Диалогичното четене като педагогически модел за развиване на комуникативната компетентност при деца от предучилищна възраст Диалогичното четене като педагогически модел за развиване на комуникативната компетентност при деца от предучилищна възраст
Година пета (2017) / Брой четвърти
Модел на учебно съдържание за формиране на комплексна картографска грамотност у студентите от специалност „Начална педагогика“ Модел на учебно съдържание за формиране на комплексна картографска грамотност у студентите от специалност „Начална педагогика“
Година пета (2017) / Брой четвърти
Проектно-базираното обучение през призмата на дизайн на урока с фокус върху разбирането Проектно-базираното обучение през призмата на дизайн на урока с фокус върху разбирането
Година пета (2017) / Брой четвърти
Валидирането на компетентности – за същността, причините и влиянието върху развитието на човешките ресурси и организацията Валидирането на компетентности – за същността, причините и влиянието върху развитието на човешките ресурси и организацията
Година пета (2017) / Брой четвърти
Пресечни гледни точки на експерти, директори, учители, и университетски преподаватели за квалификацията на педагогическите специалисти (резултати от национално изследване) Пресечни гледни точки на експерти, директори, учители, и университетски преподаватели за квалификацията на педагогическите специалисти (резултати от национално изследване)
Година пета (2017) / Брой четвърти
За капаните пред качеството на продължаващата квалификация на учителите За капаните пред качеството на продължаващата квалификация на учителите
Година пета (2017) / Брой четвърти
Образователните клъстери като форма за реализация на иновативни политики и практики в образованието и квалификацията на учителите Образователните клъстери като форма за реализация на иновативни политики и практики в образованието и квалификацията на учителите
Година пета (2017) / Брой четвърти
Динамика на развитието на устната реч при 5-6 годишните деца, участващи в проект „Вълшебна класна стая” Динамика на развитието на устната реч при 5-6 годишните деца, участващи в проект „Вълшебна класна стая”
Година пета (2017) / Брой трети
Програма за ранно езиково-говорно развитие като част от типов модел на услуга за деца с езиково-говорни затрудения Програма за ранно езиково-говорно развитие като част от типов модел на услуга за деца с езиково-говорни затрудения
Година пета (2017) / Брой трети
Педагогически условия за развитие на професионално-практическа компетентност на студентите педагози Педагогически условия за развитие на професионално-практическа компетентност на студентите педагози
Година пета (2017) / Брой втори
Задачи за реализиране на междупредметна интеграция между биология, здравно образование и математика в средното училище Задачи за реализиране на междупредметна интеграция между биология, здравно образование и математика в средното училище
Година пета (2017) / Брой втори
Структурираното обучение като алтернативен метод в обучението и комуникацията при деца с комбинирани нарушения Структурираното обучение като алтернативен метод в обучението и комуникацията при деца с комбинирани нарушения
Година пета (2017) / Брой втори