Добрите отношения като основа на образованието Добрите отношения като основа на образованието Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Тео Йостен Автор(и): Тео Йостен DOI: 10.15547/PF.2017.025 Към статията
Образователните клъстери като форма за реализация на иновативни политики и практики в образованието и квалификацията на учителите Образователните клъстери като форма за реализация на иновативни политики и практики в образованието и квалификацията на учителите Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Галя Кожухарова Автор(и): Галя Кожухарова DOI: 10.15547/PF.2017.026 Към статията
Окуражаването като устойчива ценност в образованието Окуражаването като устойчива ценност в образованието Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Тео Йостен Автор(и): Тео Йостен DOI: 10.15547/PF.2017.017 Към статията
Социално и емоционално обучение: балансирано и качествено образование Социално и емоционално обучение: балансирано и качествено образование Година пета (2017) / Брой втори Година пета (2017) / Брой втори Автор(и): Кармел Чефай Автор(и): Кармел Чефай DOI: 10.15547/PF.2017.009 Към статията
Всяко дете търси принадлежност Всяко дете търси принадлежност Година пета (2017) / Брой първи Година пета (2017) / Брой първи Автор(и): Тео Йостен Автор(и): Тео Йостен DOI: 10.15547/PF.2017.001 Към статията
За капаните пред качеството на продължаващата квалификация на учителите За капаните пред качеството на продължаващата квалификация на учителите Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Вяра Гюрова Автор(и): Вяра Гюрова DOI: 10.15547/PF.2017.027 Към статията
Основни социално-психологични принципи в педагогическата практика Основни социално-психологични принципи в педагогическата практика Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Дончо Донев Автор(и): Дончо Донев DOI: 10.15547/PF.2017.018 Към статията
Окуражаването като отношение Окуражаването като отношение Година пета (2017) / Брой втори Година пета (2017) / Брой втори Автор(и): Тео Йостен Автор(и): Тео Йостен DOI: 10.15547/PF.2017.010 Към статията
Общността за научно образование в Европа SCIENTIX – един от стоте най-добри проекти в света за иновации в образованието Общността за научно образование в Европа SCIENTIX – един от стоте най-добри проекти в света за иновации в образованието Година пета (2017) / Брой първи Година пета (2017) / Брой първи Автор(и): Цеца Христова Автор(и): Цеца Христова DOI: 10.15547/PF.2017.002 Към статията
Пресечни гледни точки на експерти, директори, учители, и университетски преподаватели за квалификацията на педагогическите специалисти (резултати от национално изследване) Пресечни гледни точки на експерти, директори, учители, и университетски преподаватели за квалификацията на педагогическите специалисти (резултати от национално изследване) Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Илиана Петкова Автор(и): Илиана Петкова DOI: 10.15547/PF.2017.028 Към статията
Стресът в учителската професия и копинг-стратегии Стресът в учителската професия и копинг-стратегии Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Петър Вълков Автор(и): Петър Вълков DOI: 10.15547/PF.2017.019 Към статията
Социально-политические предпосылки развития поликультурного воспитания в школьном образовании канады Социально-политические предпосылки развития поликультурного воспитания в школьном образовании канады Година пета (2017) / Брой втори Година пета (2017) / Брой втори Автор(и): О. В. Свиридюк Автор(и): О. В. Свиридюк DOI: 10.15547/PF.2017.011 Към статията
Професионално и педагогическо обучение по управленска култура за бъдещи преподаватели по икономика Професионално и педагогическо обучение по управленска култура за бъдещи преподаватели по икономика Година пета (2017) / Брой първи Година пета (2017) / Брой първи Автор(и): Наталия Александрова Автор(и): Наталия Александрова DOI: 10.15547/PF.2017.003 Към статията
Валидирането на компетентности – за същността, причините и влиянието върху развитието на човешките ресурси и организацията Валидирането на компетентности – за същността, причините и влиянието върху развитието на човешките ресурси и организацията Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Ваня Божилова Автор(и): Ваня Божилова DOI: 10.15547/PF.2017.029 Към статията
Програма за ранно езиково-говорно развитие като част от типов модел на услуга за деца с езиково-говорни затрудения Програма за ранно езиково-говорно развитие като част от типов модел на услуга за деца с езиково-говорни затрудения Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Радостина Славчева Автор(и): Радостина Славчева DOI: 10.15547/PF.2017.020 Към статията
Конфликтът в училище Конфликтът в училище Година пета (2017) / Брой втори Година пета (2017) / Брой втори Автор(и): Марина Николова, Бисерка Михалева Автор(и): Марина Николова Бисерка Михалева DOI: 10.15547/PF.2017.012 Към статията
Правата на детето през погледа на детето Правата на детето през погледа на детето Година пета (2017) / Брой първи Година пета (2017) / Брой първи Автор(и): Иваничка Дончева Автор(и): Иваничка Дончева DOI: 10.15547/PF.2017.004 Към статията
Проектно-базираното обучение през призмата на дизайн на урока с фокус върху разбирането Проектно-базираното обучение през призмата на дизайн на урока с фокус върху разбирането Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Владимира Тенева Автор(и): Владимира Тенева DOI: 10.15547/PF.2017.030 Към статията
Динамика на развитието на устната реч при 5-6 годишните деца, участващи в проект „Вълшебна класна стая” Динамика на развитието на устната реч при 5-6 годишните деца, участващи в проект „Вълшебна класна стая” Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Митко Шошев, Милена Илиева Автор(и): Митко Шошев Милена Илиева DOI: 10.15547/PF.2017.021 Към статията
Включването на представители на семействата в различни нива на управление на училището като членове на колективни органи Включването на представители на семействата в различни нива на управление на училището като членове на колективни органи Година пета (2017) / Брой втори Година пета (2017) / Брой втори Автор(и): Маргарита Бозова Автор(и): Маргарита Бозова DOI: 10.15547/PF.2017.013 Към статията