Мотивацията за учене и образователната среда Moodle Мотивацията за учене и образователната среда Moodle Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Лина Йoрданова Автор(и): Лина Йoрданова DOI: 10.15547/PF.2017.033 Към статията
Диалогичното четене като педагогически модел за развиване на комуникативната компетентност при деца от предучилищна възраст Диалогичното четене като педагогически модел за развиване на комуникативната компетентност при деца от предучилищна възраст Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Екатерина Кръстинова Автор(и): Екатерина Кръстинова DOI: 10.15547/PF.2017.032 Към статията
Модел на учебно съдържание за формиране на комплексна картографска грамотност у студентите от специалност „Начална педагогика“ Модел на учебно съдържание за формиране на комплексна картографска грамотност у студентите от специалност „Начална педагогика“ Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Мариан Делчев Автор(и): Мариан Делчев DOI: 10.15547/PF.2017.031 Към статията
Проектно-базираното обучение през призмата на дизайн на урока с фокус върху разбирането Проектно-базираното обучение през призмата на дизайн на урока с фокус върху разбирането Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Владимира Тенева Автор(и): Владимира Тенева DOI: 10.15547/PF.2017.030 Към статията
Валидирането на компетентности – за същността, причините и влиянието върху развитието на човешките ресурси и организацията Валидирането на компетентности – за същността, причините и влиянието върху развитието на човешките ресурси и организацията Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Ваня Божилова Автор(и): Ваня Божилова DOI: 10.15547/PF.2017.029 Към статията
Пресечни гледни точки на експерти, директори, учители, и университетски преподаватели за квалификацията на педагогическите специалисти (резултати от национално изследване) Пресечни гледни точки на експерти, директори, учители, и университетски преподаватели за квалификацията на педагогическите специалисти (резултати от национално изследване) Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Илиана Петкова Автор(и): Илиана Петкова DOI: 10.15547/PF.2017.028 Към статията
За капаните пред качеството на продължаващата квалификация на учителите За капаните пред качеството на продължаващата квалификация на учителите Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Вяра Гюрова Автор(и): Вяра Гюрова DOI: 10.15547/PF.2017.027 Към статията
Образователните клъстери като форма за реализация на иновативни политики и практики в образованието и квалификацията на учителите Образователните клъстери като форма за реализация на иновативни политики и практики в образованието и квалификацията на учителите Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Галя Кожухарова Автор(и): Галя Кожухарова DOI: 10.15547/PF.2017.026 Към статията
Добрите отношения като основа на образованието Добрите отношения като основа на образованието Година пета (2017) / Брой четвърти Година пета (2017) / Брой четвърти Автор(и): Тео Йостен Автор(и): Тео Йостен DOI: 10.15547/PF.2017.025 Към статията
Кооперирано библиотечно-информационно осигуряване Кооперирано библиотечно-информационно осигуряване Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Елена Коева-Юрченко Автор(и): Елена Коева-Юрченко DOI: 10.15547/PF.2017.024 Към статията
Автентичното оценяване в класната стая Автентичното оценяване в класната стая Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Владимира Тенева Автор(и): Владимира Тенева DOI: 10.15547/PF.2017.023 Към статията
Логопедична интервенция при групова работа Логопедична интервенция при групова работа Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Марияна Стоянова Автор(и): Марияна Стоянова DOI: 10.15547/PF.2017.022 Към статията
Динамика на развитието на устната реч при 5-6 годишните деца, участващи в проект „Вълшебна класна стая” Динамика на развитието на устната реч при 5-6 годишните деца, участващи в проект „Вълшебна класна стая” Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Митко Шошев, Милена Илиева Автор(и): Митко Шошев Милена Илиева DOI: 10.15547/PF.2017.021 Към статията
Програма за ранно езиково-говорно развитие като част от типов модел на услуга за деца с езиково-говорни затрудения Програма за ранно езиково-говорно развитие като част от типов модел на услуга за деца с езиково-говорни затрудения Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Радостина Славчева Автор(и): Радостина Славчева DOI: 10.15547/PF.2017.020 Към статията
Стресът в учителската професия и копинг-стратегии Стресът в учителската професия и копинг-стратегии Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Петър Вълков Автор(и): Петър Вълков DOI: 10.15547/PF.2017.019 Към статията
Основни социално-психологични принципи в педагогическата практика Основни социално-психологични принципи в педагогическата практика Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Дончо Донев Автор(и): Дончо Донев DOI: 10.15547/PF.2017.018 Към статията
Окуражаването като устойчива ценност в образованието Окуражаването като устойчива ценност в образованието Година пета (2017) / Брой трети Година пета (2017) / Брой трети Автор(и): Тео Йостен Автор(и): Тео Йостен DOI: 10.15547/PF.2017.017 Към статията
Педагогически условия за развитие на професионално-практическа компетентност на студентите педагози Педагогически условия за развитие на професионално-практическа компетентност на студентите педагози Година пета (2017) / Брой втори Година пета (2017) / Брой втори Автор(и): Елена Георгиева Автор(и): Елена Георгиева DOI: 10.15547/PF.2017.016 Към статията
Задачи за реализиране на междупредметна интеграция между биология, здравно образование и математика в средното училище Задачи за реализиране на междупредметна интеграция между биология, здравно образование и математика в средното училище Година пета (2017) / Брой втори Година пета (2017) / Брой втори Автор(и): Иса Хаджиали, Димитринка Томова, Румяна Накова Автор(и): Иса Хаджиали Димитринка Томова Румяна Накова DOI: 10.15547/PF.2017.015 Към статията
Структурираното обучение като алтернативен метод в обучението и комуникацията при деца с комбинирани нарушения Структурираното обучение като алтернативен метод в обучението и комуникацията при деца с комбинирани нарушения Година пета (2017) / Брой втори Година пета (2017) / Брой втори Автор(и): Дияна Георгиева, Деяна Нончева Автор(и): Дияна Георгиева Деяна Нончева DOI: 10.15547/PF.2017.014 Към статията