Професионално и педагогическо обучение по управленска култура за бъдещи преподаватели по икономика

В настоящата статия авторът се фокусира върху значимостта на изграждането на образованието по управленска култура през професионалното и педагогическо обучение на студентите, които се подготвят за преподаватели по икономика в университетите. Съвременните предизвикателствата на непрекъснато изменящата се професионална и среда, в която те се развиват изисква промяна на подходът. Авторът анализира есенцията, съдържанието и структурата на управленската култура, идентифицира компоненти като мотивация, професионални ценности и цели, професионални знания, умения и личностни характеристики. Авторът разглежда образователните програми на педагогическата подготовка на бъдещите лектори по икономика в икономическите университети в цялостната им квалификация и прави препоръки - начини, по които обучението би могло да се промени чрез представяне на специален метод за формиране и подобряване на управленската култура. Методът на обучение се състои от три главни етапа и техники за управление на класната стая.